Reklamačný poriadok
Predávajúci:
Obchodné meno: Roman Domaník
Sídlo: Námestie SNP 298/55, Nitrianske Pravno
Prevádzka: Námestie SNP 298/55, Nitrianske Pravno
IČO: 50612778
DIČ: 1122206756
IČ DPH: SK112206756
Zápis v registri: OU-PD-OZP-2016/026313-2, číslo živnostenského registra 340-39253
1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamácií sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:
Názov a adresa prevádzky: Roman Domaník, Námestie SNP 298/55, Nitrianske Pravno
Reklamácie vybavuje: Roman Domaník, majiteľ, 0915744440
Monika Haneschová, pokladníčky, 046/5446404
3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúra, pokladničný blok). Bez pokladničného dokladu nie je možné tovar stornovať a vrátiť peniaze.
Druhy reklamácií a ich vybavenie :
a) záručná reklamácia
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby. U rýchlo kaziacich sa potravín najneskôr do 24 hodín po zakúpení.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezchybnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie chybný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, bežným opotrebením, nevhodným skladovaním, používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.
b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.
5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
V Nitrianskom Pravne dňa: 1.januára 2017 ......................................................